OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding
OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding

تستوسترون سی پیونات

تستوسترون سی پیونات نیز مانند تستوسترون انانتات فرم تزریقی،روغنی و نا محلول در آب تستوسترون است که خاصیت آنابولیکی و آندروژنیکی بالایی دارد.این فرآورده نیز مانند فرم انانتات، در مقادیر بالا به استروژن آرماتیزه می شود.
تستوسترون سی پیونات در علم پزشکی عمدتا در درمان هیپوگاندیسم (عملکرد ناکافی بیضه ها یا تخمدانها که به صورت نقص در گامتوژنز یا نقص در ترشح هورمون گنادی بروز می کند)،ناباروری،سرطان غیر قابل جراحی سینه در زنان و کمک به جلوگیری از ترشح شیر در خانم هایی که تازه حامله شده اند استفاده می شود.
مصرف تستوسترون سی پیونات منجر به بروز پوست چرب،آکنه،رشد مو در صورت و ریزش موهای سر می گردد.در مردان مصرف این فرآورده ممکن است به طور جدی باعث کاهش ترشح تستوسترون طبیعی بدن شده که این عارضه ممکن است با رشد تومورهای خوشخیم و بدخیم همراه باشد.مصرف این دارو همچنین باعث کاهش سطح کلسترولHD در خون شده کهاین واقعه ریسک فاکتور ابتلا به بیماریهای شریانهای کرونری را افزایش می دهد. به علاوه در پی استفاده از این دارو بروز درد و تورم در محل تزریق، زردی پوست و چشم،تیرگی ادرار و اریکشن طولانی و دردناک دور انتظار نیست. مصرف این فرآورده در خانوم ها عوارضی همچون سرگیجه، به هم ریختگی معده،نفخ،تهوع،افسردگی سردرد شدید،احساس سستی در دست و پا، زردی پوست و چشم،تغییر در زمان عادت ماهیانه،معده درد و راش پوستی را به دنبال خواهد داشت.


[​IMG]

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.