OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding
OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding

اکسی متالون

اکسی متالون که با نام آنادرول هم فروش می رود . یکی از قوی ترین استروئید های خوراکی می باشد که در زیر به آن می پردازیم :
این ترکیب قویترین و موثرترین در عین حال پر عارضه ترین استرویید خوراکی موجود میباشد.اثرات آنابولیکی و آندروژنیکی این دارو بسیار زیاد است به طوری که در کوتاه مدت باعث افزایش خیره کننده حجم و قدرت عضلانی می شود.البته عمده این حجم حاصل احتباس آب و املاح است.این دارو در برخی کشورها مانند ایران به اکسی متولون مشهور است و طرفداران زیادی هم دارد.
این دارو بیشتر از اینکه به توسعه کیفی عضلات بپردازد به توسعه کمی و در حقیقت به پف دادن عضلات
اهمیت میدهد و مصرف آن در فصول حجم صورت می پذیرد.البته احتباس آب و املاح ایجاد شده در اثر مصرف این دارو باعث میشود احتمال آسیب پذیری مفاصل به حداقل ممکن برسد.
اکسی متالون یک استروئید خوراکی است .اکسی با احتباس آب در بدن به سرعت باعث بزرگ تر به نظر رسیدن عظلات بدن می شود و مصرف کننده در زمان کوتاه بسیار زود حجیم می شود و در نتیجه اثر بخشی اکسی بسیار سریع و بالاست ولی عوارض استروژنی آن نیز بسیر بالا می باشد .
بدن مصرف کننده با مصرف اکسی به سرعت پف میکند و عضلات او حجیم اما صاف و بدون تفکیک به نظر می رسد از این رو اکسی برای عضله سازی داروی خوبی نمی باشد (البته از نظر کیفیت ) . ولی در افزایش قدرت به خاطر احتباس آب و نمک در بدن داروی فوق العاده ای می باشد .
همچنین افزایش نمک های سدیم پتاسیم و کلر باعث می شود ورزشکار در حین تمرینات سخت دچار دچار ضرب خوردگی و آسیب دیدگی نشود . به همین خاطر در ورزش های قدرتی مثل پاورلیفتینگ و وزنه برداری در اوزان سنگین وزن از آن استفاده میکنند .
اکسی باعث افزایش گلوبول های قرمز خون شده و در نتیجه باعث می شود که اکسیژن بیشتری به عضلات بدن برسد که به همین خاطر کارایی ورزش کار در حین تمرین افزایش میابد .
اکسی مانند پمپ آب عضلات را باد می کند و ورزش کاران که از آن بهره می برند معمولا از این که به سرعت صاحب بدنی حجیم می شوند خوشحالند ولی به قیمت عوارض استروژنی بالا و خطر ناک .
اکسی علاوه بر عوارض استروژنی باعث عوارض روحی و رفتاری مانند ورزش زدگی نیز می شود زیرا ورزشکار با مصرف اکسی از تعداد ست ها و روزهای تمرین خسته نمی شود و گاها 6 روز در هفته تمرین می کند و این طور تمرین کردن در دراز مدت باعث ورزش زدگی می شود .
اگر چه اکسی متالون داروی مناسبی برای آماده سازی قبل از مسابقات پرورش اندام نمی باشد ولی از استروئید های دیگر در دوران حجم کمک بیشتری به فرد مصرف کننده می کند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.