OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding
OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding

رولی وینکلار

اگر بحث دستکاری ژنتیک و این قضایا بین بدنسازان حرفه ای صحت داشته باشد بدون شک رولی وینکلار از جمله بدنسازانی است که می توان او را در صندلی متهم ردیف اول نشاند و به اثبات جرم او نیز خیلی خوش بین بود.!.با نگاهی به سایز های عضلانی که او طی چند سال اخیر به آنها رسیده و با مروری به تصاویر چند سال قبل تر از این باورش خیلی سخت است که با رویه های دوپینگ معمول به این حد رسیده باشد و اگر هم کاری متفاوت از دیگر حرفه ای ها انجام نداده باشد از جمله بهترین ژن های عضله سازی دنیا است.
وقتی که احساساتی می شود و فیگور می گیرد به سختی می توان چشم های او را ببینید کسی که متولد 1977 میلادی است و هم اکنون با شرکت BSN قرارداد کاری دارد و برادر کوچکترش نیز در رده 212 پوندی مشغول مسابقات است.مردی با سایز های عضلانی غیرقابل باور تحت نظر یک زن مسن کار می کند که لقب مادر بزرگ را یدک می کشد. این بدنساز هلندی به قدری حجم عضلانی دارد که نگاه کردنش گاهی شما را خسته می کند! خودتان تصور کنید با قد 167 سانتی متر اگر هم وزن دنیس ولف (حدود 130 کیلو) باشید چه می شود.


رولی وینکلار در یک نگاه:

با نام کامل و عجیب (اگبرتون رولواتین وینکلار) از خانواده ای مهاجر در هلند به دنیا آمده است در سال 2005 در رقابت های آماتوری قهرمانی جهان شرکت کرد اما اوت شد 4 سال بعد و در حالی که افزایش شگفت انگیزی در حجم عضلانی اش ایجاد کرده بود به مسابقات آماتوری آرنولد کلاسیک آمد و به سادگی قهرمان شد.این عنوان راه رولی را برای ورود به دنیای حرفه ای ها باز کرد وینکلار در این سال های در 20 مسابقه مختلف روی صحنه رفته است.
2010 : آرنولد کلاسیک هفتم، جایزه بزرگ استرالیا سوم ، نیویورک اول ، مسترالمپیا چهاردهم
2011 : آرنولد کلاسیک هشتم ، جایزه بزرگ انگلیس دوم ، حرفه ای اروپا دوم ، فیبوی آلمان سوم ، نیویورک نهم
2012 : آرنولد کلاسیک اروپا سوم ، جایزه بزرگ انگلیس ششم ، سوپر نمایش اروپا چهارم ، نوردیک فنلاند اول ، مسترالمپیا دوازدهم ، پراگ هشتم ، شرو کلاسیک چهارم ، تامپا چهارم

2013 : آرنولد کلاسیک اروپا ششم ، شیکاگو اول ، مسترالمپیا هفتم

و...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.