OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding
OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding

هگزارلین

هگزارلین Hexarelin یک پپتید قوی میباشد که کار و خواص اصلی آن تحریک و افزایش ترشح چشمگیر و چندین درصدی هورمون رشد GH می باشد این خاصیت در دیگر پپتیدها نظیر جی اچ آر پی 6 GHRP6 و جی اچ آر پی 2 GHRP2نیز مشاهده میشود ولی در مورد هگزارلین بسیار وسیع تر و چشمگیر تر می باشد و به میزان بیشتری نسبت به دو پپتیده ذکر شده سطح هورمون رشد را افزایش می دهد.

در اینجا لازم به ذکر است که اگر چه هگزارلین نسبت به جی اچ آر پی 6 GHRP6و GHRP2جی اچ آر پی2 در ترشح سطوح هورمون رشد موثرتر است ولی معایبی هم نسبت به دو پپتید ذکر شده دارد و آن افزایش ترشحو بالا رفتن سطح پرولاکتین و کورتیزول در خون می باشد و همانطور که میدانید این دو هورمون برای عضلات مخرب و مضر می باشند.
از لحاظ قدرت GHRP2 جی اچ آرپی 2 ضعیف تر از هگزارلین Hexarelinو GHRP6 جی اچ آر پی 6 ضعیف تر از GHRP2 جی اچ آر پی 2 می باشد ولی با این تفاصیر میزان ترشح هورمون رشد با مصرف جی اچ آر پی 6 هم بسیار چشمگیر و موثر بوده و از بابت ترشح کورتیزول و پرولاکتین خیالتان آسوده خواهد بود .

از جمله خواص مثبت و چشمگیری که بر اثر مصرف داروی هگزارلین hexarelin در بدن رخ می دهد می توان به افزایش افزایش قابل توجه حجم عضلانی ، کاهش شدید توده چربی ، تقویت مفاصل، افزایش چگالی بافت استخوان اشاره کرد .

عده زیادی از دانشمندان اعتقاد دارند که با افزایش ترشح هورمون رشد انسانی که در اثر مصرف هگزارلین در بدن رخ می دهد میزان تولید آی جی اف وانIGF_1 در کبد نیز افزایش یافته و فردی که این دارو را استفاده می کند همزمان از اثرات مثبت آی جی اف وان IGF1نیز بهرمند می شوند.
یکی از اثرات جانبی مرتبط با مصرف هگزارلین اختلال در الگوی خواب طبیعی می باشد .که البته بسیاری از افراد این مشکل را نجربه نمی کنند .با اجتناب از مصرف دارو در اواخر شب ، این مسئله بالقوه بر طرف خواهد شد.

یکی از خواص مثبتی که داروی هگزارلین Hexarelinنسبت به GHRP6جی آچ آر پی 6 در طی دوران رژیم دارد این است که این دارو مانند جی اچ آر پی 6 موجب افزایش اشتها و ایجاد گرسنگی نمیشود و فقط باعث افزایش ترشح سطوح هورمون رشد میشود کسانی که مصرف جی اچ آر پی 6 را تجربه کرده باشند بر این امر واقف هستند که این دارو در حد زیادی اشتها را افزایش داده و ایجاد ضعف و گرسنگی شدید می کند و این امر رعایت رژیم را سخت و طاقت فرسا میکند ولی با مصرف داروی هگزارلین دیگر دچار چنین مشکلی نخواهید شد.
توجه داشته باشید که این دارو نیز مانند دیگر پپتید ها باید در دمای 2 الی 8 درجه سانتیگراد و در یخچال نگه داری شود و در هنگام خرید حتما از اصل بودن و سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید در غیر اینصورت وقت و هزینه خود را هدر داده اید.

برای گرفتن بهترین نتیجه توصیه میشود در دوره های حجم از ترکیب GHRP6 به همراه هگزارلین استفاده شود تا تاثیر آن در افزایش سایز و قدرت عضلانی به حد اکثر اوج خود برسد و نیز برای دوره های کات از ترکیب هگزارلین به همراه سی جی سی استفاده شود که ترکیب بی نظیری برای چربی سوزی و کات به همراه حفظ سایز عضلانی در دوره های رژیم و کات می باشد .

با توجه به اینکه میکس کردن و استفاده همزمان دو پپتید مختلف با هم از لحاظ اقتصادی زیاد مرقوم به صرفه نمی باشد و هزینه بالایی را برای ورزشکار در بر دارد و نیز تهیه دوز مناسب برای ورزشکاران کمی مشکل می باشد لذا به همین جهت برخی از شرکتهای معتبر سازنده پپتید اقدام به ساخت پپتید های ترکیبی و میکس شده نموده اند که مصرف آن برای ورزشکاران سهل تر و خیلی مرقوم به صرف تر می باشد که به شما توصیه میکنم اگر قصد ترکیب پپتید ها را دارید از این گروه پپتید ها که فقط هم کمپانی های خیلی معتبر آن را تولید می کنند استفاده کنید تا هم نتیجه بهتری بگیرید و هم برایتان مرقوم به صرفه تر باشد .از جمله کمپانی های سازنده پپتید که پپتیدهای میکس شده را تولید می کنذ و در حال حاضر در در ایران موجود می باشد می توان به کمپانی جنوتروپین که محصول کشور امریکا است اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.