OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding
OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding

تاثیر CJC 1295


بخش اول : cjc 1295 ( اصلاح شده grf 1- 29 )
مطالعات بالینی در سال ۲۰۰۵ در مورد زنانی که این پپتید را به مدت ۹۰ روز استفاده کرده اند ، نشان میدهد : که این پپتید چند مزیت کلیدی دارد :
الف_افزایش هورمون رشد ( gh )
ب_کاهش توده چربی (مخصوصا چربی اطراف معده)
ج_افزایش عملکرد ورزشی جسمی ( مانند راه رفتن و بالا رفتر از پله ).
که به سادگی با در نظر گرفتن استفاده این دارو در این زنان رخ داده بود.( البته تمام این مزیت ها بدون رعایت رژیم غذائی یا ورزشی خاصی و فقط آثار تزریق رخ داده است).


مطالعات بالینی در سال ۲۰۰۴ در مورد مردان که این پپتید را در مدت ۹۰ روز استفاده کرده اند نشان دهنده یافتهای مشابهی مانند بالا است که ۲۰۰ درصد افزایش نسبت به حالت معمولی را نشان داد. و همچنین به عنوان کاهش چربی شکمی و بهبود عملکرد فیزیکی، توسط دانشمندان در زمان ۳۰ دقیقه درحال قدم زدن و صعود از پله ها اندازه گیری شده است. یک بار دیگر این نتایج عالی (بدون رژیم غذایی خاص و یا ورزش خاص) فقط توسط تزریق و به تنهایی به دست آمده است ، در نتیجه با رعایت رژیم خاص و ورزش میتوان تا ۴۰۰ درصد از حالت معمولی به نتیجه مطلوب رسید.


این دو مطالعه ۵ چیز را نشان میدهد

1_هورمون cjc – ۱۲۹۵ دارا خاصیت ضد پیری است.
2-نتایج نشان میدهد : ا یک شبه اتفاق نمی افتد و شما باید این محصول حداقل برای ۳ ماه استفاده کنید.
3_پپتیدهای به تنهائی موثر هستند (با این حال با رعایت رژیم غذائی و ورزش مناسب میتوان نتایج بهتری گرفت).
4_cjc 1295 پپتید ایمن شده اند و برای سال های بسیاری در محافل علمی استفاده می شود.
5_پپتیدهای باعث بهبود عملکرد ورزشی، واز دست دادن چربی (به خصوص معده چربی) و افزایش توده عضلانی میگردد.

بخش دوم :
dac cjc-1295

مطالعات بالینی در سال ۲۰۰۶ نشان داده است که dac cjc-1295 بسیار عمر طولانی تری در بدن دارد و میتواند تا یک هفته در بدن مانده و سطح هورمون رشد ( gh ) را بالا ببرد و از ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ درصد نسبت به cjc-1295 در یک هفته موثر تر است و کافی است این پپتید یکبار در هفته تزریق شود و تزریق کمتر از مزایا این پپتید نسبت به سایر پپتید ها با عمر کمتر ( مانند ghrp ) در بدن به نظر می آید.

اثرات جانبی
cjc-1295 :

استفاده این پپتید با دوز ۱۰۰ میکرو گرم در روز برای cjc-1295 و ۲ میلی گرم برای dac cjc-1295 در هفته برای اکثر افراد قابل تحمل است.

اثرات جانبی این پپتید عبارت است از :

1_سرگیجه و ضربان در شقیقه ها که قالبا ۱۰ ال ۲۰ دقیقه بطول می انجامد و این نشان دهنده اثر گذاری دارو است و موجب نگرانی نیست.
2_ایجاد توده قرمز رنگ در محل تزریق که به علت ایجاد هیستامین ( حساسیت ) است و موجب نگرانی نمیباشد و برای کاهش این عارض چند ساعت قبل از تزریق از آنتی هیستامین استفاده کنید یا از تزریق عضلانی آن بپرهیزید.
3_احتباس آب و افزایش خستگی ( البته این عارضه بیشتر در مصرف dac cjc-1295 خودرا نشان میدهد) نیز دیگر عارضه این دارو میباشد که با کاهش مصرف سدیم ( نمک) در رژیم غذائی کنترک کرد.

البته کلیه این عوارض ظرف چند هفته حل و فصل میگردد و لی اگر باز این عوارض آزار دهنده بود میتوانید فقط با تزریق در شب آثار این عوارض را بسیار کاهش دهید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.