OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding
OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding

سوال و جواب CJC 1295

چه تفاوت بین CJC-1295 و DAC CJC 1295 میباشد ؟
CJC 1295 ( که به عنوان اصلاح شده GRF 1-29 شناخته میشود ) و CJC -1295 DAC هر دو هورمون رشد بوده و موجب انتشار هورمون (GHRH ) میگردد. عمل آنها در بدن انسان یکسان است . با این تفاوت که عمر CJC 1295 کوتاه تراز DAC CJC 1295 میباشد .یعنی CJC-1295 را باید روزی یکبار تزریق نمود ولی DAC آنرا هر ۸ روز یکبار تزریق میکنند.

کدام پپتید CJC -1295 را توصیه میکنید ؟

DACCJC -1295 تا حد زیادی قوی تر از CJC -1295 میباشد .اما استفاده از CJC-1295 نیز بسیار مفید است .البته بهتر است از این دارو بیش از ۶ ماه بصورت مداوم استفاده نکنید ، هرچند که سوء اثر مصرف آن به اثبات نرسیده است.

آیا افزایش دوز دارو ، نتیجه بهتری دارد ؟

افزایش دوز این دارو بیش از حد مجاز (۴میلیگرم در هفته) ممکن است موجب اثرا ت جانبی مانند : احتباس آب و تونل کارپ (بی حسی دست وپا) گردد . و یا باعث درد کمر گردد.
بنابرین به نفع شما نیست دوز مصرف این دارو را بالا ببرید . اگر دنبال اثر بخشی بهتر هستید توصیه میشود این محصول را با GHRP-6 مخلوط و استفاده کنید تا ۱۰ برابر اثر بخشی آن افزایش میابد و موجب چربی سوزی بهتر و ساخت عضلات میگردد.

آیا میتوان این پپتید را با سایر پپتید ها در یک سرنگ مخلوط کرد؟

هیچ عارضه جانبی برای مخلوط کردن پپتید ها و تزریق هر تعداد از آنها با یکدیگر ذکر نشده است ، و ترکیب آنها و تزریق بعلت کاهش دفعات تزریق در روز بهتر نیز میباشد.

در یک ویال چه میزانی را میتوان تزریق کرد ؟

CJC-1295 DAC = 1 x 2mg dosages
Modified GRF 1-29 = 20 x 100mcg dosages

آیا ایجاد توده های قرمز رنگ در محل تزریق طبیعی است ؟

بله در صور تزریق به چربی از عوارض این دارو ایجاد توده قرمز رنگ در برخی کاربران بعد از تزریق میباشد ، که ممکن است این توده تا بیست سانتی متر نیز گسترش پیدا کند و موجب خارش یا درد و قرمزی در مدت ۲۴ ساعت بعد از تزریق بشود.
که این عارضه قالبا بعد از چند روز ازبین میرود.
اگر شما این محصول را در چربی تزریق میکنید و قرمزی در پوست شما حاصل میشود برای کم کردن این عارضه آن را کمی رقیقتر نمائید.

عوارض CJC-1295 چیست ؟

علاوه بر توده های کوچک قرمز رنگ در محل تزریق ( اگر به چربی تزریق شود ) گر گرفتگی صورت و ضربان در شقیقه ها میتواند ۱۰ تا ۲۰ دقیقه بطول انجامد که این نشانه اثر بخشی دارو است.
احتباس آب ، بی حسی دست وپا و افزایش خستگی نیز میتواند از آثار این دارو باشد : البته بعد از مدتی استفاده و عادت بدن این عوارض خود به خود مرتفع میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.