OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding
OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding

پلانتیم وی (کمپانی ماسل تک)

پروتئین ایزوله آب پنیر فوق العاده خالص و با کیفیت که در هر سروینگ 24 گرم پروتیین و 5.5 گرم بی سی ای ای و 4 گرم گلوتامین (برای کمک به پر کردن مقدار از دست رفته گلوتامین درتمرین های شدید و ریکاوری و رشد و پشتیبانی عضلات) و 11.6g از EAAs به (تنها اسید آمینه های ضروری در دسترس از طریق مکمل یا مواد غذایی، از آنجا که بدن ما قادر به تولید آن نمی باشد).

پروتئین وی پلتینیوم 100٪ گرفته شده از آب پنیر است همانطور که می دانید آب پنیر در میان پروتئین ها از نظر ارزش بیولوژی بالاترین درصد رو داره که این محصول شرکت ماسل تک سرشار از آمینو اسیدهای ضروری و غیر ضروری می باشد: (5.5 گرم بی سی ای ای) ، (4 گرم گلوتامین) و (11.6g از EAAs) که بیشتر براتون کارایی شون توضیح داده شده...
ویژگی ها:
بتالاکتوگلوبین - نقش بالای در آمینواسیدهای ضروری در بدن رو ایفا می کند، (اسید آمینه های زنجیره ای ضروری و شاخه ( BCAAs ) که برای بهبود عضلانی پس از تمرین مهم است)، این بخش برای حمایت از مواد معدنی و جذب ویتامین میتوان اشاره کرد.


آلفا لاکتالبومین - این بخش یک منبع قابل توجهی از اسیدهای آمینه زنجیره ای ضروری و شاخه ها، به ویژه ضروری تریپتوفان اسیدهای آمینه است.


ایمونوگلوبولینها - این بخش غنی از گلوتامین آمینو اسید می باشد ، که می تواند بهبود عضلات در پاسخ به آموزش های شدید را پشتیبانی کند.

Lactoperoxidase - این بخش دارای خواص آنزیمی است که به تجزیه پراکسید هیدروژن کمک میکند.

آلفا لاکتالبومین - این بخش یک منبع قابل توجهی از اسیدهای آمینه زنجیره ای ضروری و شاخه ها، به ویژه ضروری تریپتوفان اسیدهای آمینه است.

Glycomacropeptide - تحقیقات نشان می دهد این بخش می تواند غلظت کل اسید آمینه سرم را پشتیبانی کند. این بخش دارای مقادیر نسبتا بالایی از آمینو اسیدهای زنجیره ای (شاخه ای) ، ایزولوسین و والین ، که ، همراه با لوسین ، برای متابولیسم عضله و رشد مهم است.

آلبومین سرم گاوی Bovine Serum Albumin - این بخش یک پروتئین کروی بزرگ با نمایش خوبی از اسیدهای آمینه ضروری است که برای حمایت از رشد عضلانی مهم است.

دوز پیشنهادی مصرف: یک پیمانه با 6 انس آب یا شیر رقیق 1 یا 2 بار در روز مصرف شود (صبح بعد از بیدار شدن و بعد تمرین)
بدنسازا.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.