OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding
OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding

دیانابول(متاندیون)

دیانابول نام تجاری و قدیمی استروئید خوراکی متان درستنولون (methandrostenolone)است .این دارو که از مشتقات تستسترون میباشد دارای خواص بالای آنابولیکی (90-210)و خواص متوسط آندروژنی(40-60) میباشد .دیانابول نیز مانند تستسترون و اکسی متولون یک استروئید بسیار قوی بشمار می رود و عوارض جانبی قابل توجهی را به همراه دارد.ممکن است زمانی که از دوزهای بالای دیانابول مصرف میکنید به عارضه بزرگ شدن نوک سینه (ژنیکوماستی) دچار شوید. در ضمن عارضه احتباس آب هم میتواند به یک مشکل حاد تبدیل شود زیرا زمانی که احتباس آب زیر پوستی و تجمع چربی افزایش میابد مقدار قابل توجهی از حجم عضلات کاسته میشود.افرادی حساسی که میخواهند استروژن را تحت کنترل بیشتری قرار دهند میتوانند از عامل آنتی استروژنی مثل تاموکسیفن ویا پرویرون استفاده کنند.از دیگر عوارض جانبی این دارو میتوان به موارد فوق اشاره کرد: چرب شدن پوست ، آکنه و رشد موی بدن و صورت ، ریزش موی سر و بالارفتن آنزیمهای کبدی اشاره کرد.

زمانی که از دیانابول استفاده میکنید با پیشرفت چشمگیر و فوق العاده حجم و قدرت مواجه میشوید .مناسب ترین دوز برای مصرف دیانابول دوز روزانه 4 یا 5 قرص (20 تا 25 ) میلی گرم در روز میباشد البته عده ای جسارت به خرج داده و به دوزهای بسیار فراتر از این روی می آورند که با این مقادیر احتمال بروز عوارض جانبی هم افزایش پیدا میکند.
دیانابول در ترکیب با استروئید ها نیز بخوبی واکنش نشان میدهد ، دیانابول در ترکیب با استروئیدهایی مانند دکا دورابولین ، استانازول ،تستسترون انانتات و یا سوستانون بخوبی جواب میدهد و باعث بدست آوردن بیشتر حجم و قدرت عضلانی میشود البته باید این مسئله را هم مد نظر قرار دهید که اینگونه ترکیبات باعث تشدید عوارض جانبی میشود و در اینجور مواقع لازم است که جهت کاهش عوارض جانبی داروهای کمکی را به دوره مصرف اضافه نمائید و تا حدودی عوارض را کاهش دهید.

نیمه عمر دیانابول حدود 5 ساعت میباشد که زمان نسبتا کمی بشمار می آید . بنابراین بهتر است که دوز مصرفی خود را در طی روز به دو یا سه قسمت موازی تقسیم کنید تا مقدار این دارو در خونتان متغیر نباشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.