OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding
OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding

فلکس جیمز لویز

سال 2005 بعد از کسب قهرمانی در انگلستان در سن 21 سالگی به کالیفرنیا سفر کرد تا کارت حرفه ای خود را دریافت کند اما همان روزها ملاقاتی با سردبیر مجله فلکس یعنی پیتر مک گاف ترتیب داد و پیتر هم در یک جلسه 2 ساعته آب پاکی را روی دست فلکس ریخت و گفت که به انگلستان برگرد و از بدنسازی لذت ببر.

اما لوئیس عاشقانه تر از این حرف ها بدنسازی را دنبال می کرد و بدون آن که توجه خاصی به حرف های مک گاف کند، رویاهای خود را دنبال کرد و در حالی که هنوز فیزیکش کار زیادی داشت به تلاش ادامه داد تا امروز بر صدر 212 پوندی های حرفه ای دنیا حکمرانی کند.

توسعه پاهای او از بالاتنه خیلی جلوتر بود و خودش به خوبی می دانست که باید روی این نتیجه کار کند. سال 2007 با قهرمانی در دسته سبک وزن و اورال مسابقات ملی انگلستان توانست کارت حرفه ای دریافت کند و سال بعد در سوپرنمایش اروپا دسته 202 پوندی ها قهرمان شد. بعد با نیل هیل به*عنوان مربی خود همکاری اش آغاز شد و با شرکت گاسپاری هم قرارداد تبلیغاتی امضا کرد و علی رغم اینکه سال 2009 مقام پنجم المپیای 202 پوندی را کسب کرد با صرف نظر کردن از 2010 و برنامه ریزی دقیق سال 2011 با بدنی جدید آمد و با اینکه مستحق قهرمانی بود به کوین انگلیش مغلوب شد، اما سال 2012 و 2013 به قهرمانی رسید.

فلکس لوئیس در یک نگاه

فلکس لوئیس به تازگی 31 ساله که برای یک بدنساز حرفه ای، سن بالایی نیست. لوئیس وقتی بیست ساله بود قهرمان جوانان بریتانیا شد و در فدراسیون NABBA هم عناوینی در این رده سنی به دست آورد. او در سال 2008 موفق به دریافت کارت حرفه ای شد و چند باری هم رقابت های وزن آزاد را تجربه کرد، اما بلافاصله روی رقابت های 212 پوندی ها تمرکز کرد و امروز بهترین چهره این دسته وزنی است.





عناوین و قهرمانی ها :

2008
سوپر نمایش اروپا: هشتم آزاد و اول سبک وزن، مسترالمپیا: سوم سبک وزن، تامپا: هفتم آزاد و دوم سبک وزن

2009
آتلانتیک: اول، مسترالمپیا: پنجم سبک وزن

2011
آرنولد کلاسیک اروپا: پنجم، جایزه بزرگ انگلیس: اول سبک وزن، سوپر نمایش اروپا: سوم، نیویورک: دوم سبک وزن، مسترالمپیا: دوم سبک وزن


2012
جایزه بزرگ انگلیس: اول سبک وزن، مسترالمپیا: اول سبک وزن، پراگ: اول سبک وزن

2013
مسترالمپیا: اول سبک وزن، پراگ: اول سبک وزن

2014

آرنولد کلاسیک: اول سبک وزن


2015

مستر المپیا اول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.