OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding
OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding

کای گرین

کای گرین: 38 ساله متولد بروکلین، نیویورک
قد: 173 سانتی متر
وزن دوران حجم: 136 کیلوگرم
وزن دوران مسابقه: 113 کیلوگرم
اسپانسرها: مجله ورزشی فلکس (Flex) و شرکت تولیدی مکمل های ماسل مدز (Muscle meds)
کای گرین در همان ابتدای کودکی از نظر جسمانی بزرگتر و ورزیده تر از هم سن و سال های خود بود. او در تحصیلات موفق نبود و اعتماد به نفس خوبی نداشت.
از همان ابتدای نوجوانی به بدنسازی پرداخت. در آن زمان او پیشرفت چشمگیری داشت و توانست خیلی زود پا به عرصه رقابت های حرفه ای بگذارد. گرین در سال های اولیه دوران حرفه ای خود، چندان موفق نبود، اما از سال 2007 دوران موفقیت آمیز او آغاز شد.
نفر دوم مسترالمپیای 2012 و 2013 کسی است که از اوج رنج و سختی خود را به بالاترین مدارج رسانده است.کای گرین در سن 6 سالگی به علت محیط نامساعد خانواده اش تحت قیمومیت ایالت نیویورک قرار گرفت و طی چندین سال در پرورشگاه های مختله جابجا شد.
شاید همه انتظار داشته باشند کسی با این پیشینه نتواند به مدارج بالایی برسد.اما کای سرشار از استعداد به ویژه در زمینه نقاشی بود و معلم کلاس هفتم او استعداد دیگرش در بدنسازی را کشف کرد.
به کمک تمرینات وزنه اعتماد به نفس بیشتری به دست آورد و با شرکت در مسابقات سطح نوجوانان به مدارس زیادی سفر کرد و بعد از قرارگیری در مقام دوم برای اولین بار تصمیم گرفت عضله سازی جدی تری را تجربه کند.
در یک فدراسیون بدنسازی طبیعی در سن 19 سالگی حرفه ای شد و خودش می گوید که سال 97 در هر مسابقه ای که آن فدراسیون برگزار کرد قهرمان شده است.
سال 2004 توانست در IFBB حرفه ای شود و از آن به بعد هر ساله به قدری پیشروی کرد تا به امروز که نایب قهرمان المپیاست و او ابتدا به خودش و سپس به دیگران نشان داد که می توان از بدترین شرایط رها شد و به بالاترین مدارج صعود کرد.



عناوین و افتخارات:
2007: مسابقات کلرادو شان ری نفر اول
2008: مسابقات حرفه ای نیویورک نفر اول
2008: آرنولد کلاسیک نفر اول
2009: جایزه بزرگ استرالیا نفر اول
2009: آرنولد کلاسیک نفر اول
2009: مسترالمپیا نفر چهارم
2010: جایزه بزرگ استرالیا نفر اول
2010: مسترالمپیا نفر هفتم
2011: مسابقات حرفه ای نیویورک نفر اول
2011: مستر المپیا نفر سوم
2011: شرو کلاسیک نفر سوم
2012: مسترالمپیا نفر دوم
2012: شرو کلاسیک نفر دوم
2013: مسترالمپیا نفر دوم
2013: آرنولد کلاسیک اروپا نفر دوم
گرین با 3 عنوان قهرمانی در آرنولد کلاسیک یکی از پرافتخارترین بدنسازان این دسته از رقابت ها محسوب می شود. اما هنوز نتوانسته است یکی از مجسمه های ساندو را در کارنامه افتخارات خود داشته باشد.
کای گرین در رده بندی بهترین بدنسازان حرفه ای جهان، بعد از فیل هیث در مکان دوم قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.