OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding
OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding

اسالت (کمپانی ماسل فارم)

اسولت ماسل فارم ، سوخت رسانی به بدن با پیشرفته ترین مواد تشکیل دهنده که به شما امکان چیره شدن بر هر برنامه تمرینی و دستیابی به حداکثر نتایج را میدهد. هر پیمانه از اسولت حاوی 2 گرم کارنوسین، بتا آلانین، همراه با تکنولوژی ION-3 نیترات. با مصرف اسولت ، افزایش قدرت، استقامت، توده عضلانی، و به طور کلی بهبود ظرفیت تمرینی ورزشی را تجربه خواهید نمود.


عملکرد هجومی چند جانبه سیستم 5 مرحله ای تحویل:
1_تقویت کننده ATP - نهایت بافر اسید لاکتیک
2_عملکرد ورزشی ترکیبی-شامل ION-3 ماتریس فناوری نیترات
3_انرژی سلولی و انسولین آزاد
4_انرژی و جرقع عصبی
5_سیستم هیدراتاسیون

بتا آلانین:
مکمل اسولت با بکارگیری 2 گرم از مکمل بتاآلانین در هر سروینگ، با به تاخیر انداختن خستگی عضلات به شما امکان افزایش فشار تمرینی و دستیابی به سطوح بالاتری از تمرین را می دهد که تا کنون فکرش را هم نمی کردید. تحقیقات نشان می دهد که بدنسازانی که مکمل بتاالانین را مصرف کرده بودند،عملکرد و توان بیشتری نسبت به گروهی داشتند که دارونما مصرف کرده بودند، همچنین یک تحقیق جدید که 10 هفته بر روی بازیکنان فوتبال انجام شد نشان می دهد که مکمل کراتین همراه با بتاآلانین باعث افزایش سایز عضلات و کاهش ذخایر چربی در بلند مدت شده است که این نتایج در گروه دیگر با شرایط یکسان که تنها دارونما مصرف کرده بودند مشاهده نشد.

بی سی ای ای:
فرمول انحصاری ثبت شده از آمینواسیدهای شاخه ای که به نسبت 2/1/3 از لوسین و والین بیشتری نسبت به ایزولسین به کار گرفته شده است، برای مدت طولانی از تمرین عضلات شما راحمایت کرده تا به پمپاژی خارق العاده دست یابید.
در وزن و طعم های مختلف...20 ، 30 ، 50 سروینگ...

دوز پیشنهادی مصرف:یک پیمانه 20 ای 30 دقیقه قبل تمرین برای کسب نتایج بهتر هست در طول روز بیش از 3 لیتر آب مصرف شود.
هشدار:این محصول برای افراد زیر 18 سال و همینطور کسانی که از داروی خاصی استفاده می کنند ممنوع بوده و همینطور نباید از دوز پیشنهادی اون بیشتر مصرف کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.