OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding
OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding

سرمورلین

سرمورلین sermorelin یکی دیگراز پپتیدهای نسل جدید افزایش دهنده هورمون رشد انسانی است که دارای 29 اسید آمینه می باشد ،.

سرمورلین sermorelin با ورود به بدن هیپوفیز را تحریک نموده و موجب افزایش ترشح چندین برابری و محسوس هورمون رشد می شود .

این دارو به شدت در برابر گرما حساس بوده و به دلیل اینکه ساختاری پروتئینی دارد با افزایش دما تجزیه شده از بین خواهد رفت و از این رو این دارو همیشه باید در یخچال و در دمایی بین 2 تای 8 درجه نگهداری شود.

سرمورلین Sermorelin باعث بالا رفتن سطح IGF-1 در بدن نیز می شود.

دز مصرف هورمون رشد به صورت iu یا واحد بین المللی است این در حالی است که دز مصرف سرمورلین به صورت میکروگرم در روز تعیین می گردد. از داروهایی همانند سرمورلین نه تنها در مورد کسانی که از کمبود ترشح هورمون رشد در بدن خود رنج می برند استفاده می گردد بلکه از اصلی ترین دلایل تولید این دارو درمان کسانی است که در اثر استفاده های طولانی مدت هورمون رشد انسانی یا همان سوما با افت شدید میزان ترشح هورمون رشد در بدن خود مواجه شده اند.

زمانی که شما مرتبا سوما از طریق تزریق خارجی وارد بدن خود می کنید مسلما به مرور زمان میزان تولید و ترشح این هورمون در بدن کاهش خواهد یافت و ممکن است حتی به نزدیک صفر نیز برسد و در این موارد به خوبی می توان از این دارو و از داروهایی که اثراتی مشابه دارند همانندHexarelin ,GHRP-6, GHRP-2 بهره برد.

در برخی موارد از سرمورلین برای به تاخیر انداختن روند پیری که عموما در اثر کاهش میزان ترشح هورمون رشد انسانی نیز رخ می دهد استفاده می کنند و به همین دلیل نیز سرمورلین را به نوعی می توان داروی جوان کننده و اکسیر جوانی نامید.

از اثرات این دارو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش حجم توده عضلانی

کاهش حجم ودرصد چربی در بدن

تقویت تراکم استخوان

افزایش محسوس سطح انرژی

تقویت سیستم عصبی بدن

افزایش محسوس قوا و میل جن30 هم در زنان هم مردان

هیپرتروفی اعضای داخلی بدن که در اثر کهولت به تحلیل رفته اند
بهبود کارایی سیستم قلبی عروقی

کاهش فشار خون در افرادی که از فشار خون بالا رنج می برند
بالانس سطح کلسترول خون

بهبود کیفیت پوست
تقویت حافظه

بهبود خلق و خو

نهوه تزریق سرمورلین بصورت زیر جلدی و داخل چربی با سرنگ انسولین و بیشتر در ناحیه شکم می باشد ، در ابتدا تزریق برای هر روز تجویز می شود و سپس فرکانس تزریق کاهش میابد.بهترین سیکل به صورت 5 روز تزریق و 2 روز off میباشد و تعیین مقدار دوز تزریق چون از حساسیت بالایی برخوردار می باشد و در هر فرد ممکن است متفاوت باشد بنابر این از نحوه تعیین دوز دقیق و موثر در این مقاله معذوریم.

بهترین زمان برای مصرف سرمورلین قبل از خواب می باشد زیرا در این ساعت ابتدا خود بدن به صورت طبیعی هورمون رشد را آزاد کرده و با مصرف سرمورلین این روند در طول کل ساعات خواب شبانه ادامه پیدا کرده و ترشح هورمون رشد به اوج خود می رسد و نیز باعث ایجاد خوابی عمیق و آرام در فرد میشود و خستگی روزانه را کاملا بر طرف می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.