OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding
OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding

سلوید(کمپانی bpi)

نام محصول: سولید
دسته بندی: پاراهورمون
کمپانی تولید کننده : بی پی آی اسپرترز bpi sports
مقدار: ۲۸ عدد کپسول

بدنه پاراهورمون سولید شامل عوامل بسیار قدرتمند آندروژنیک در جهت دستیابی به عضلاتی لخم و بدون بافت چربی می باشد. این پاراهورمون به واسطه فرمولاسیون طبیعی و جدید توانسته فعالیت آنابولیک و آندروژنیک را به شدت تقویت کند.

کارشناسان علوم تغذیه اظهار می دارند که تمامی ورزشکاران – علی الخصوص بدنسازان – نباید اهمیت فیزیولوژی (تنظیم، متابولیسم و عمل کرد) فعالیت ذکر شده را دست کم بگیرند؟ چرا که هر قدر فعالیت آنابولیکی و اندروژنیکی بیشتری در عضلات اتفاق بیفتد شانس بالاتری برای رسیدن به افزایش قدرت بدنی، تفکیک واقعی ماهیچه ها و بهبود کیفیت و توده عضلانی خواهیم داشت.

زمانی که ترکیبات مختلف خاص با گیرنده های آندروژن به صورت مؤثر و حرفه ای کنار یکدیگر قرار بگیرند، به راحتی می توانند سنتز و یا ساخت پروتتین را در بافت عضلات تنظیم نموده و از همه مهمتر مقابل تجزیه و شکست آنها بایستد. تاثیر آنابولیکی آندروژن از طریق تغییراتی در بدن از جمله سطح پلاسمای آمینواسید و سطح پلاسمای اوره در بین دیگر شاخص ها به اثبات رسیده است.محصول سولید با این که یک پاراهورمون محبوب شده، اما دست کمی از استروتیدهای آنابولیکی در جهت آماده کردن بدنسازان برای مسابقات نداشته و مطمئنا پس از مصرف ا الی ٢ دوره، تغییراتی محسوس را در ظاهر عضلات شاهد خواهید بود.

نکات احتیاطی در هنگام مصرف سولید:
– به هیچ وجه بیشتر از ٨ هفته مصرف نشود؟ به عبارتی دیگر، قطع مصرف پس از پایان ٨ هفته الزامی است.
– دز پیشنهادی آن را تحت هیچ شرایطی نباید افزایش دهید .
– سولید برای افراد زیر ١٨ سال، خانم ها و یا افرادی که تحت درمان با دارویی خاص می باشند،اصلا مناسب نیست.
– بدنسازان مبتدی مجاز به مصرف سولید نمی باشند.
– این محصول فقط برای دوره کات عضلانی و افزایش قدرت طراحی شده است.

دوز پیشنهادی مصرف: روزانه (صبح) با معده پر، فقط یک عدد کپسول مصرف شود.سعی شود هر روز صبح، سر یک ساعت مقرر مصرف شود. برای گرفتن نتیجه مطلوب ١ الی ٢ دوره ( ۴ الی ۸ هفته) سولید را مصرف کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.