OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding
OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding

آناسترازول

این دارو آنتی استروژنی غیر استروئیدی و در عین حال بسیار قدرتمند است. عمده مورد مصرف این دارو را می توان در درمان سرطان سینه زنان دانست اما ورزشکاران نیز برای به حداقل رساندن امکان تبدیل هورمونهای جنسی مردانه به استروژن و هورمونهای جنسی زنانه، از این دارو کمک می گیرند. استروژنی که در بدن مردان بوجود می آید، غالبا ناشی از تبدیل شدن هورمونهای جنسی مردانه به هورمونهای جنسی زنانه بوده و موجب عوارض جانبی ناخوشایندی نظیر بزرگ شدن سینه ها در مردان و بروز علائم زنانه گی در آنها می گردد.
http://www.pvlifecare.com/ProductImages/Armotraz1Mg(Anastrozole)28201323215PM.jpg

این دارو را می توان معادل داروی معروف و شناخته شده نولوادکس دانست. مصرف این دارو به همراه دوره های مصرف استروئیدها برای پیشگیری از بروز عارضه نوک سینه در مردان و برای پیشگیری از بروز خواص زنانه گی در مردان بسیار موثر است. این دارو همچنین از تجمع چربی در اطراف ران ها و باسن نیز به خوبی جلوگیری می کند.

 مصرف دارویی که در این قسمت به بررسی آن می پردازیم با کاستن از میزان حساسیت گیرنده های استروژن نسبت به این هورمون که معمولا بیشتر در سینه های نیز وجود دارند، از شدت و قدرت تاثیر این هورمون در بدن کم کرده و با اثرات منفی آن در بدن مردان مبارزه می کند. ورشکارانی که برای مقابله با آثار منفی هورمونهای  ج.ن.س .ی زنانه تولید شده در بدن از این دارو بهره می گیرند، معمولا عارضه جانبی محسوسی را تجربه نمی کنند. مصرف این دارو در میان ورزشکارانی که از دوره های مصرف طولانی مدت استروئیدها بهره می گیرند، بسیار معمول و شایع است.

مصرف این دارو به همراه دوره های مصرف استروئیدها توصیه شده است. دز مجاز و موثر مصرف این دارو نیز 1 الی 2 قرص در روز توصیه شده است.
e-gym.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.