OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding
OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding

لازیکس

این دارو هورمونی نبوده اما ادرار آور می باشد این دارو از خانوادهSaluretic که دوره های ادراری را شامل می شود می باشد. تاثیرات این دارو دفع بالای پتاسیم – اتصالات کلر – پتاسیم و آب می باشد. خصوصیت مهم این دارو که با دوره محرکی ادرار مطلقا می بایستی کنترل بشود جذب ثانویه ذره های پتاسیم – سدیم – و پیوند های کلری می باشد . که این مورد سبب اختلال مهم و قابل ملاحضه الکترولیتی می شود که می تواند به کلی سیستم بدن را مختل کند.

این دارو برای درمان ورم و فشار خون در پزشکی مورد استفاده قرار می گیردو این بخاطر دفع بالای آب از بدن می باشد . این دارو در پرورش اندام کاران در دوران قبل از مسابقه کوتاه مدت استفاده می شود که سبب دفع آب زیر پوست شده و به همین دلیل عضلات را تفکیکی تر نشان می دهد

البته این کار بسیار خطرناک می باشد و می توان با یک کنترل دقیق زیر نظر مربی در هنگام مسابقات و یک رژیم آب گیری منظم و سالم بدون اینکه به سیستم بدنی شما آسیب وارد شود این کار را انجام دهید من بارها و بارها بدون استفاده از دارو های ادرار آور توانسته ام به عضلاتی خشک و پیچیده دست پیدا کنم و اگر به عکس های من در آرشیو دقت کنید می توانید به این قضیه پی ببرید و من بسته به علم و تجربه مثبتی که نسبت به این قضیه داشته ام برای آب گیری هیچ دارویی را به غیر از رژیم سالم آب گیری توصیه نمی کنم .

تاثیر این دارو یک ساعت بعداز مصرف آن آغاز می شود و تا 3 الی 4 ساعت بعد ادامه خواهد داشت که زیاد کردن و یا کم کردن دز مصرفی این دارو بسته به میزان آب درون بدن داشته و کم کردن و یا زیاد کردن دز مصرف بصورت سرخود خطر مرگ را به همراه خواهد داشت . خیلی از افراد با مصرف این دارو وزن خود را پایین آورده که آن هم به خاطر دفع آب بوده که پس از مصرف آب وزن دوباره به حالت اولیه باز گشته و با این کار فقط فشار بسیار زیادی به بدن وارد شده و عملا هیچ کار مثبتی انجام نشده است . دیده شده خیلی از افراد سود جو این دارو را در بین چربی سوز ها جهت کاهش وزن افراد چاق استفاده کرده تا وزن آنها را به ظاهر پایین بیاورند که این کار کاملا غیر انسانی بوده و طرف مقابل را دچار خطرات بالا و عوارض جانبی شدید و یا حتی مرگ می کند.

خیلی از ورزشکاران به علت اضافه وزن قبل از وزن کشی از نوع تزریقی آن استفاده کرده که سریع تر عمل کند و در مدت کوتاه بتوانند 3 و یا حتی 4 کیلو کم کنند تا سر وزن برسند اما به نظر من ورزشکاری که قصد مسابقه دارد و خود را حرفه ای می داند سعی می کند همیشه سر وزن باشد و هیچ گاه احتیاج به چنین کار خطرناکی پیدا نمی کند و سوال این است آیا ارزش سلامتی شما بالاتر است یا لحضه ای سر وزن بودن و یا سکوی قهرمانی؟؟؟؟؟

البته ناگفته نماند شما با استفاده از این دارو بسیاری از املاح و مواد معدنی و ضروری بدن
خود را از دست می دهید که همین باعث کاهش ناگهانی حجم شما می شود و بدن شما در روز مسابقه سرحال نمی باشد البته برخی از ورزشکاران با استفاده از گلو کوز تزریقی و یا

سرم این املاح را به بدن بر می گردانند ولی این کار نیز کمک زیادی به آنها نمی کند و فقط مقداری بدن آنها را سرحال تر می کند .

تذکر جدی:

اگر به هر دلیل از این دارو استفاده کردید تمرین یا تحرک زیاد نکنید زیرا فشار شما پایین آمده و خطر مرگ را به همراه خواهد داشت.

اگر بعداز مصرف لازیکس می خواهید از قرص های پیوند کلرید پتاسیم دار استفاده کنید بدانید که این کار ممکن است یک ایست قلبی را برای شما داشته باشد.

عوارض جانبی:

اختلالات گردشی – حالت تهوع – جذب آب بالا و خطرناک – سقوط سیستم گردشی –فشردن عضلات و مچاله کردن آنها – اسهال و بحالت اغما رفتن و بیهوشی و در نهایت ایست

کامل قلبی و مرگ

توصیه:

شما اگر یک ورزشکار حرفه ای و با علم باشید می توانید خود را بدون استفاده از این دارو و و یا داروهای این چنینی عضلات خود را خشک و تفکیکی کنید و اگر هم علم این کار را ندارید از مربیانی استفاده کنید که علم به این کار را داشته باشند تا دچار عوارض جانبی و آسیب دیدگیهای بدنی نشوید زیرا که خیلی از موارد آن جبران ناپذیر است مثل مرگ اجازه ندهید کسانی برا ی شما از این دارو ها برای کم کردن وزن استفاده کنند زیرا این مقطعی می باشد.

اگر زمانی برای مسابقه آماده کردید و بالای وزن بودید به یک وزن بالاتر بروید اما با این دارو ها به وزن پایین تر نیایید زیرا نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت و فقط خود راخسته و روحیه خود را خراب می کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.