OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding
OnlineGYM

OnlineGYM

Everything about BodyBuilding

نتایج مسابقات قهرمانی پرورش اندام کشور ساری -بهمن 94 (بادی کلاسیک)



پس از پایان رقابت بین پیشکسوتان و جوانان در رشته پرورش اندام، 111 ورزشکار بادی کلاسیک برای صف آرایی برابر حریفان خود در سالن سید رسول حسینی ساری آماده شدند تا قهرمانان کشور شناخته شوند.

ابتدا 18 ورزشکار در دسته قدی 168 سانتی متر برای رسیدن به فینال به رقابت پرداختند که محسن مهدوی موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد و امیر محمدی در سایه قهرمانی قرار گرفت و سید محمدرضا حسینی عنوان سومی را از آن خود کرد. مصطفی فرقانی فر، مهدی فلاح و سیدبهروز دیباج به ترتیب مقام های چهارم تا ششم را به نام خود ثبت کردند.

سپس برای قهرمانی در دسته 171 بادی کلاسیک 20 ورزشکار روی صحنه رفتند و در پایان محمد قربان علی زاده توانست قهرمان این دوره از رقابت ها شود و وحید سلیمانی بر سکوی دوم ایستاد و مقام سوم از آن عرفان گلچهره شد. سید مجید حسینی، روزبه رمضانی و جواد نصر به ترتیب سکوهای چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

رقابت بین دسته 175 سانتی متر بادی کلاسیک بین 25 ورزشکار آغاز شد و سجاد داودی قهرمان، ابوالفضل ربیع زاده، رسول عباسی، هادی نوری، وحیدعلی محمدی و معین رجایی موفق شدند مقام ها اول تا ششم را به نام خود ثبت کنند.

22 ورزشکار در دسته چهارم بادی کلاسیک برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت مظاحر قاسمی سکوی نخست را آن خود کرد و شهرام داداشی و یاشار اسکندری سکوهای دوم و سوم را بدست آوردند. همچنین توحید شرافتی، رضا شکوهمند و محمد اکبری موفق به کسب عنوان چهارم تا ششم شدند.

پیکار در شلوغ ترین دسته قدی بادی کلاسیک در آخرین دسته وزنی این رشته بود. 26 ورزشکار برای کسب قهرمانی بر روی استیج مسابقات رفتند تا در نهایت محمد حسین قلی نژاد موفق شد مقام اول را از آن خود کند و نورالله نورمقدم در سایه قهرمانی بایستد. احمد پروین، علیرضا شهامتی، ابراهیم دستی و رسول وزیری به ترتیب مقام های سوم تا ششم را بدست آوردند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.